نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آینده پژوهی رهیافت های رسانه ملی در هدایت افکارعمومی جامعه ایران با رویکرد آینده پژوهی [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 65-94]
  • آینده شغلی بررسی جایگاه هوش مصنوعی در منابع انسانی از منظر نقش هوش مصنوعی در حذف مشاغل (موردمطالعه: گویندگی خبر) [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 36-64]
  • آیندۀ سازمان واقعیت سازمانی در هزارتوی پیچیدگی‌های ارتباطی، از خودبیگانگی انسان پسامدرن در محیط‌های کاری شبه‌مدرن [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 10-35]

ا

  • ابراهیم فتحی شناسایی الزامات حکمرانی محتوا فضای مجازی در بُعد انتشارمحتوا با تاکید بر سازمان صداوسیما علی نجفی؛ ابراهیم فتحی؛ هادی البرزی [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 147-170]
  • از خودبیگانگی واقعیت سازمانی در هزارتوی پیچیدگی‌های ارتباطی، از خودبیگانگی انسان پسامدرن در محیط‌های کاری شبه‌مدرن [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 10-35]
  • اصفهان تاثیر برنامه‌های فرهنگی-اجتماعی تلویزیون استان اصفهان‌(زنده رود) بر حمایت از کالای ایرانی در بین مخاطبین [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 95-116]
  • امید به زندگی بررسی میزان استفاده و رضایتمندی سالمندان از رسانه‌ها [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 118-147]

ب

  • برنامه اجتماعی" تاثیر برنامه‌های فرهنگی-اجتماعی تلویزیون استان اصفهان‌(زنده رود) بر حمایت از کالای ایرانی در بین مخاطبین [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 95-116]
  • برنامه ی فرهنگی " تاثیر برنامه‌های فرهنگی-اجتماعی تلویزیون استان اصفهان‌(زنده رود) بر حمایت از کالای ایرانی در بین مخاطبین [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 95-116]

ت

  • تلویزیون بررسی میزان استفاده و رضایتمندی سالمندان از رسانه‌ها [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 118-147]

ج

  • جامعه ایران رهیافت های رسانه ملی در هدایت افکارعمومی جامعه ایران با رویکرد آینده پژوهی [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 65-94]

ح

  • حمایت از کالای ایرانی " تاثیر برنامه‌های فرهنگی-اجتماعی تلویزیون استان اصفهان‌(زنده رود) بر حمایت از کالای ایرانی در بین مخاطبین [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 95-116]

ر

  • راستینگی سازمانی واقعیت سازمانی در هزارتوی پیچیدگی‌های ارتباطی، از خودبیگانگی انسان پسامدرن در محیط‌های کاری شبه‌مدرن [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 10-35]
  • راهبرد عملیاتی رهیافت های رسانه ملی در هدایت افکارعمومی جامعه ایران با رویکرد آینده پژوهی [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 65-94]
  • رسانه بررسی میزان استفاده و رضایتمندی سالمندان از رسانه‌ها [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 118-147]
  • رضایتمندی بررسی میزان استفاده و رضایتمندی سالمندان از رسانه‌ها [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 118-147]

ز

  • زاینده رود" تاثیر برنامه‌های فرهنگی-اجتماعی تلویزیون استان اصفهان‌(زنده رود) بر حمایت از کالای ایرانی در بین مخاطبین [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 95-116]

س

  • ساخت اجتماعی واقعیت واقعیت سازمانی در هزارتوی پیچیدگی‌های ارتباطی، از خودبیگانگی انسان پسامدرن در محیط‌های کاری شبه‌مدرن [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 10-35]
  • سالمندان بررسی میزان استفاده و رضایتمندی سالمندان از رسانه‌ها [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 118-147]

ش

  • شغل بررسی جایگاه هوش مصنوعی در منابع انسانی از منظر نقش هوش مصنوعی در حذف مشاغل (موردمطالعه: گویندگی خبر) [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 36-64]

ص

  • صدا و سیما رهیافت های رسانه ملی در هدایت افکارعمومی جامعه ایران با رویکرد آینده پژوهی [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 65-94]

ع

  • علی نجفی شناسایی الزامات حکمرانی محتوا فضای مجازی در بُعد انتشارمحتوا با تاکید بر سازمان صداوسیما علی نجفی؛ ابراهیم فتحی؛ هادی البرزی [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 147-170]

گ

  • گویندگی خبر بررسی جایگاه هوش مصنوعی در منابع انسانی از منظر نقش هوش مصنوعی در حذف مشاغل (موردمطالعه: گویندگی خبر) [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 36-64]

م

  • متاورس واقعیت سازمانی در هزارتوی پیچیدگی‌های ارتباطی، از خودبیگانگی انسان پسامدرن در محیط‌های کاری شبه‌مدرن [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 10-35]
  • مشارکت بررسی میزان استفاده و رضایتمندی سالمندان از رسانه‌ها [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 118-147]
  • منابع انسانی بررسی جایگاه هوش مصنوعی در منابع انسانی از منظر نقش هوش مصنوعی در حذف مشاغل (موردمطالعه: گویندگی خبر) [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 36-64]

و

  • واقعیت سازمانی واقعیت سازمانی در هزارتوی پیچیدگی‌های ارتباطی، از خودبیگانگی انسان پسامدرن در محیط‌های کاری شبه‌مدرن [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 10-35]

ه

  • هادی البرزی شناسایی الزامات حکمرانی محتوا فضای مجازی در بُعد انتشارمحتوا با تاکید بر سازمان صداوسیما علی نجفی؛ ابراهیم فتحی؛ هادی البرزی [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 147-170]
  • هدایت افکارعمومی رهیافت های رسانه ملی در هدایت افکارعمومی جامعه ایران با رویکرد آینده پژوهی [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 65-94]
  • هوش مصنوعی بررسی جایگاه هوش مصنوعی در منابع انسانی از منظر نقش هوش مصنوعی در حذف مشاغل (موردمطالعه: گویندگی خبر) [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 36-64]