آ
-
آینده پژوهی
رهیافت های رسانه ملی در هدایت افکارعمومی جامعه ایران با رویکرد آینده پژوهی [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 65-94]
-
آینده شغلی
بررسی جایگاه هوش مصنوعی در منابع انسانی از منظر نقش هوش مصنوعی در حذف مشاغل (موردمطالعه: گویندگی خبر) [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 36-64]
-
آیندۀ سازمان
واقعیت سازمانی در هزارتوی پیچیدگیهای ارتباطی، از خودبیگانگی انسان پسامدرن در محیطهای کاری شبهمدرن [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 10-35]
ا
-
ابراهیم فتحی
شناسایی الزامات حکمرانی محتوا فضای مجازی در بُعد انتشارمحتوا با تاکید بر سازمان صداوسیما علی نجفی؛ ابراهیم فتحی؛ هادی البرزی [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 147-170]
-
از خودبیگانگی
واقعیت سازمانی در هزارتوی پیچیدگیهای ارتباطی، از خودبیگانگی انسان پسامدرن در محیطهای کاری شبهمدرن [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 10-35]
-
اصفهان
تاثیر برنامههای فرهنگی-اجتماعی تلویزیون استان اصفهان(زنده رود) بر حمایت از کالای ایرانی در بین مخاطبین [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 95-116]
-
امید به زندگی
بررسی میزان استفاده و رضایتمندی سالمندان از رسانهها [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 118-147]
ب
-
برنامه اجتماعی"
تاثیر برنامههای فرهنگی-اجتماعی تلویزیون استان اصفهان(زنده رود) بر حمایت از کالای ایرانی در بین مخاطبین [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 95-116]
-
برنامه ی فرهنگی "
تاثیر برنامههای فرهنگی-اجتماعی تلویزیون استان اصفهان(زنده رود) بر حمایت از کالای ایرانی در بین مخاطبین [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 95-116]
ت
-
تلویزیون
بررسی میزان استفاده و رضایتمندی سالمندان از رسانهها [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 118-147]
ج
-
جامعه ایران
رهیافت های رسانه ملی در هدایت افکارعمومی جامعه ایران با رویکرد آینده پژوهی [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 65-94]
ح
-
حمایت از کالای ایرانی "
تاثیر برنامههای فرهنگی-اجتماعی تلویزیون استان اصفهان(زنده رود) بر حمایت از کالای ایرانی در بین مخاطبین [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 95-116]
ر
-
راستینگی سازمانی
واقعیت سازمانی در هزارتوی پیچیدگیهای ارتباطی، از خودبیگانگی انسان پسامدرن در محیطهای کاری شبهمدرن [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 10-35]
-
راهبرد عملیاتی
رهیافت های رسانه ملی در هدایت افکارعمومی جامعه ایران با رویکرد آینده پژوهی [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 65-94]
-
رسانه
بررسی میزان استفاده و رضایتمندی سالمندان از رسانهها [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 118-147]
-
رضایتمندی
بررسی میزان استفاده و رضایتمندی سالمندان از رسانهها [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 118-147]
ز
-
زاینده رود"
تاثیر برنامههای فرهنگی-اجتماعی تلویزیون استان اصفهان(زنده رود) بر حمایت از کالای ایرانی در بین مخاطبین [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 95-116]
س
-
ساخت اجتماعی واقعیت
واقعیت سازمانی در هزارتوی پیچیدگیهای ارتباطی، از خودبیگانگی انسان پسامدرن در محیطهای کاری شبهمدرن [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 10-35]
-
سالمندان
بررسی میزان استفاده و رضایتمندی سالمندان از رسانهها [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 118-147]
ش
-
شغل
بررسی جایگاه هوش مصنوعی در منابع انسانی از منظر نقش هوش مصنوعی در حذف مشاغل (موردمطالعه: گویندگی خبر) [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 36-64]
ص
-
صدا و سیما
رهیافت های رسانه ملی در هدایت افکارعمومی جامعه ایران با رویکرد آینده پژوهی [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 65-94]
ع
-
علی نجفی
شناسایی الزامات حکمرانی محتوا فضای مجازی در بُعد انتشارمحتوا با تاکید بر سازمان صداوسیما علی نجفی؛ ابراهیم فتحی؛ هادی البرزی [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 147-170]
گ
-
گویندگی خبر
بررسی جایگاه هوش مصنوعی در منابع انسانی از منظر نقش هوش مصنوعی در حذف مشاغل (موردمطالعه: گویندگی خبر) [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 36-64]
م
-
متاورس
واقعیت سازمانی در هزارتوی پیچیدگیهای ارتباطی، از خودبیگانگی انسان پسامدرن در محیطهای کاری شبهمدرن [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 10-35]
-
مشارکت
بررسی میزان استفاده و رضایتمندی سالمندان از رسانهها [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 118-147]
-
منابع انسانی
بررسی جایگاه هوش مصنوعی در منابع انسانی از منظر نقش هوش مصنوعی در حذف مشاغل (موردمطالعه: گویندگی خبر) [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 36-64]
و
-
واقعیت سازمانی
واقعیت سازمانی در هزارتوی پیچیدگیهای ارتباطی، از خودبیگانگی انسان پسامدرن در محیطهای کاری شبهمدرن [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 10-35]
ه
-
هادی البرزی
شناسایی الزامات حکمرانی محتوا فضای مجازی در بُعد انتشارمحتوا با تاکید بر سازمان صداوسیما علی نجفی؛ ابراهیم فتحی؛ هادی البرزی [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 147-170]
-
هدایت افکارعمومی
رهیافت های رسانه ملی در هدایت افکارعمومی جامعه ایران با رویکرد آینده پژوهی [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 65-94]
-
هوش مصنوعی
بررسی جایگاه هوش مصنوعی در منابع انسانی از منظر نقش هوش مصنوعی در حذف مشاغل (موردمطالعه: گویندگی خبر) [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 36-64]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد